Zmarli powracają w snach...[?]

Siemka Wszystkim.

Tak jak i moje przyjacióły też nie do końca wierze w to co sie działo... Jak wcześniej laski pisały prawie wszystko się spełniło. Wcześniej jak się jeszcze tak za bardzo nie przyjaźniłyśmy, to próbowałyśmy to i owo... ale nie wiedziałyśmy o tym że chociaz jedna z nas Tego próbowała.! Kiedyś znalazłam zaklęcie "by mieć sen o zmarłej osobie". Spodobało mi sie, bo wiedziałam kogo chcę zobaczyć. Kilka lat temu zmarł mój wuja i chciałam Go zobaczyć, ale nie wiedziałam czy wogóle coś z tego całego czaru wyjdzie. Wykonałam zaklęcie, jak "kazał przepis" włożyłam zdjęcie i resztki świecy pod poduszkę. Minęła pierwsza noc... i nic. Zadnych snów, zadnych dziwnych zjawisk itp. po jakimś tygodniu miałam sen. Śnił mi się wujek. Widziałam Go w oknie, tylko na chwilke. Nie spojżał na mnie, wszedł do okna na moment i zniknął. Dziewczyny juz pisały jakie zaklęcia robiłyśmy więc już wiadomo :P mamy zamiar napewno robic kolejne voo doo. A co do innych zaklęc to tez jakies zapewne porobimy... wiec czekac na kolejne ^^ Pozdrówki
DEVIL. ^^

Brak komentarzy: