To jest to zaklęcie które wykonałam... o którym wcześniej pisałam...


By mieć sen o zmarłej osobieNiezbędne akcesoria:
*1 biała świeca
*zdjęcie lub obraz zmarłej osoby
*pentagram
Zapal świecę stojącą pośrodku pentagramu i wpatruj się w jej płomień przez kilka minut.Umieść obraz zmarłej osoby na wysokości oczu i wypowiedz zaklęcie:
"Odeszłeś (odeszłaś) na zawsze,
lecz dzięki temu czarowi,
przybędziesz do mnie poprzez me sny."
Połóż zdjęcie pod poduszkę.Pozwól świecy wypalić się do końca, po czym ją dogaś, i resztki świecy połóż pod poduszkę zawinięte w np. woreczek foliowy.Śpij na poduszce przez trzy noce by mieć sen o danej umarłej osobie.
Pzdr DEVIL

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dziewczyny prześlijcie mi na maila przepis na tą voodo

dzięki
Dorota

mój e-mail zaczarowana_kretkaa@tlen.pl